Deficitul de talent, lovitura puternica pentru angajatori. Cum poti atrage si retine oameni

Obiectivul acestei editii este sa aducem la aceeasi masa specialisti in resurse umane, antreprenori, experti in servicii, consultanti, traineri, manageri de top si reprezentanti ai institutiilor de stat.
Impreuna cu acestia vom lua pulsul pietei muncii si vom discuta despre cel mai fierbinte subiect din piata muncii, care apasa pe umerii oamenilor de Resurse Umane, si anume deficitul acut de talente cu care se confrunta companiile in ultima perioada.
Vom afla care sunt domeniile in care angajatorii intampina cele mai mari dificultati in recrutare si vom veni cu solutii de imbunatatire a acestei situatii. Vom discuta despre motivarea, dezvoltarea oamenilor odata intrati in companii si despre asteptarile angajatilor de la companii. De asemenea, va vom prezenta o serie de exemple de bune practici din companii de top.
Reprezentanti ai autoritatilor statului ni se vor alatura, pentru a afla cum se vede aceasta problema de la nivelul institutiilor publice si ce solutii pregatesc.


Cine participa?

La eveniment vor participa intre 100-120 de specialisti din departamentele de Resurse Umane din companii de top din tara, consultanti si reprezentanti ai mass-media.

Teme de discutie:

• Job-uri multe, CV-uri putine. Ce impact are deficitul asupra angajatorilor
• Factorii care genereaza deficitul de talente
• Domeniile cu cel mai mare deficit
• Cum se vede deficitul de personal de la nivel institutiilor statului
• Exemple de bune practici
• Mijloace eficiente de identificare si selectie a angajatilor potriviti
• Ce isi doresc angajatii
• Cele mai de succes metode de motivare, dezvoltare si retentie a angajatilor nou intrati in companii, dar si a talentelor cu experienta.

Editiile anterioare:

HR 2.0 - Mobilitatea si retenia in HR

HR 2.0 - Tendinte si provocari in 2015 in piata muncii

HR 2.0 Editia a III-a


Speakeri si invitati

Speaker
Cristina SAVUICA

Cristina SAVUICA

Chief Happiness Officer Lugera

Speaker
Adrian-Marius DOBRE

Adrian-Marius DOBRE

Secretar de stat Ministerul Muncii si Justitiei Sociale

Speaker
Andrei CRETU

Andrei CRETU

Co-fondator Benefit Seven

Speaker
Bogdan BADEA

Bogdan BADEA

Chief Sales Officer eJobs Group

Speaker
Alecsandra IONITA

Alecsandra IONITA

Wellbeing specialist SmartExperience

Speaker
Madalina COLEA

Madalina COLEA

Business Development Manager PayOut Payroll Outsourcing, member Crowe Horwath International

Speaker
Corina CIMPOCA

Corina CIMPOCA

Fondator MKOR Consulting

Speaker
Florin ROTARU

Florin ROTARU

Director Tehnic Enea Romania

Speaker
Melania MIREA

Melania MIREA

Director Executiv BCR Pensii

Speaker
Alecxandrina DEACONU

Alecxandrina DEACONU

Profesor universitar doctor Academia de Studii Economice Bucuresti

Speaker
Alice GHEORGHE

Alice GHEORGHE

Moderator Wall-Street

Programul conferintei

09.00 - 09.30 Inregistrarea participanților & Welcome Coffee
09.30 - 11.00

Modulul I - Deficitul de angajati pe piata muncii

Prezentari & Dezbatere Cristina SAVUICA, Chief Happiness Officer Lugera

Bogdan BADEA, Chief Sales Officer eJobs Group

Madalina COLEA, Business Development Manager PayOut Payroll Outsourcing

Corina CIMPOCA, Fondator MKOR Consulting (prezentare rezultate studiu)

Alecxandrina DEACONU, Profesor universitar dr. in cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti

Adrian-Marius DOBRE, Secretar de stat Ministerul Muncii si Justitiei Sociale

11.00 - 11.30 Coffee Break
11.30 - 13.00

Modulul II - Cum atragi angajatii de care ai nevoie

Prezentari & Dezbatere

Andrei CRETU, Co-fondator Benefit Seven

Alecsandra IONITA, Wellbeing specialist SmartExperience

Florin ROTARU, Director Tehnic Enea Romania

Melania MIREA, Director Executiv BCR Pensii

13.00 - 14.00 Lunch Restaurant Avalon
14.00 - 15.00 Workshop sustinut de 7Card - Latest Trends in Employee Engagement

Locatia evenimentului

Sheraton Bucharest Hotel - Iridium Grand Ballroom etaj 1
Calea Dorobantilor nr. 5-7, Sector 1
Bucuresti, 010551



Vezi harta marita


Inscriere si participare

Inscrierile in procesul de selectie la conferinta s-au incheiat. Va multumim!

Stiri si noutati

Cat de mult ne ajuta tehnologia sa recrutam candidatul ideal? Viitorul in recrutare

Cat de mult ne ajuta tehnologia sa recrutam candidatul ideal?

20 August 2019

Am inceput sa fim cu totii din ce in ce mai dependenti de tehnologie, iar digitalizarea joaca un rol tot mai important in viata noastra de zi cu zi, fie...

Un start-up fintech repatriaza romani. Ce impact are aceasta industrie pe piata HR din Romania

CEO Ebury, despre impactul pe care il are fintech-ul pe piata HR

24 Iulie 2019

Compania fintech Ebury , specializata in plati transfrontaliere si credite pentru dezvoltare, si-a deschis primul birou in Romania in mai 2018. Intr-un an,...

George Dinu preia functia de Chief Financial Officer in cadrul Grupului GRAMPET

GRAMPET are un nou CFO - George Dinu

25 Iulie 2019

Grupul GRAMPET - Grup Feroviar Roman isi consolideaza echipa financiara prin recrutarea lui George Dinu in rolul de Chief Financial Officer (CFO).

Eurostat: Romania, cel mai mare deficit guvernamental si printre cele mai mici datorii publice din Uniunea Europeana, in primul trimestru din 2019

Romania, cel mai mare deficit si printre cele mai mici datorii publice

19 Iulie 2019

La nivelul Uniunii Europene, Romania a avut cel mai mare deficit guvernamental raportat la Produsul intern brut in primul trimestru din acest an, cu 4,5% din...

Opt lucruri pe care trebuie sa le stii inainte de a merge la interviul de angajare

Tot ce trebuie sa faci inainte de interviul de angajare

18 Iulie 2019

Ti-ai depus online CV-ul pentru jobul dorit si tocmai ai fost invitat la o discutie cu directorul de HR. Propunerea te ingrijoreaza pentru ca este foarte din...