Deficitul de talent, lovitura puternica pentru angajatori. Cum poti atrage si retine oameni

Obiectivul acestei editii este sa aducem la aceeasi masa specialisti in resurse umane, antreprenori, experti in servicii, consultanti, traineri, manageri de top si reprezentanti ai institutiilor de stat.
Impreuna cu acestia vom lua pulsul pietei muncii si vom discuta despre cel mai fierbinte subiect din piata muncii, care apasa pe umerii oamenilor de Resurse Umane, si anume deficitul acut de talente cu care se confrunta companiile in ultima perioada.
Vom afla care sunt domeniile in care angajatorii intampina cele mai mari dificultati in recrutare si vom veni cu solutii de imbunatatire a acestei situatii. Vom discuta despre motivarea, dezvoltarea oamenilor odata intrati in companii si despre asteptarile angajatilor de la companii. De asemenea, va vom prezenta o serie de exemple de bune practici din companii de top.
Reprezentanti ai autoritatilor statului ni se vor alatura, pentru a afla cum se vede aceasta problema de la nivelul institutiilor publice si ce solutii pregatesc.


Cine participa?

La eveniment vor participa intre 100-120 de specialisti din departamentele de Resurse Umane din companii de top din tara, consultanti si reprezentanti ai mass-media.

Teme de discutie:

• Job-uri multe, CV-uri putine. Ce impact are deficitul asupra angajatorilor
• Factorii care genereaza deficitul de talente
• Domeniile cu cel mai mare deficit
• Cum se vede deficitul de personal de la nivel institutiilor statului
• Exemple de bune practici
• Mijloace eficiente de identificare si selectie a angajatilor potriviti
• Ce isi doresc angajatii
• Cele mai de succes metode de motivare, dezvoltare si retentie a angajatilor nou intrati in companii, dar si a talentelor cu experienta.

Editiile anterioare:

HR 2.0 - Mobilitatea si retenia in HR

HR 2.0 - Tendinte si provocari in 2015 in piata muncii

HR 2.0 Editia a III-a


Speakeri si invitati

Speaker
Cristina SAVUICA

Cristina SAVUICA

Chief Happiness Officer Lugera

Speaker
Adrian-Marius DOBRE

Adrian-Marius DOBRE

Secretar de stat Ministerul Muncii si Justitiei Sociale

Speaker
Andrei CRETU

Andrei CRETU

Co-fondator Benefit Seven

Speaker
Bogdan BADEA

Bogdan BADEA

Chief Sales Officer eJobs Group

Speaker
Alecsandra IONITA

Alecsandra IONITA

Wellbeing specialist SmartExperience

Speaker
Madalina COLEA

Madalina COLEA

Business Development Manager PayOut Payroll Outsourcing, member Crowe Horwath International

Speaker
Corina CIMPOCA

Corina CIMPOCA

Fondator MKOR Consulting

Speaker
Florin ROTARU

Florin ROTARU

Director Tehnic Enea Romania

Speaker
Melania MIREA

Melania MIREA

Director Executiv BCR Pensii

Speaker
Alecxandrina DEACONU

Alecxandrina DEACONU

Profesor universitar doctor Academia de Studii Economice Bucuresti

Speaker
Alice GHEORGHE

Alice GHEORGHE

Moderator Wall-Street

Programul conferintei

09.00 - 09.30 Inregistrarea participanților & Welcome Coffee
09.30 - 11.00

Modulul I - Deficitul de angajati pe piata muncii

Prezentari & Dezbatere Cristina SAVUICA, Chief Happiness Officer Lugera

Bogdan BADEA, Chief Sales Officer eJobs Group

Madalina COLEA, Business Development Manager PayOut Payroll Outsourcing

Corina CIMPOCA, Fondator MKOR Consulting (prezentare rezultate studiu)

Alecxandrina DEACONU, Profesor universitar dr. in cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti

Adrian-Marius DOBRE, Secretar de stat Ministerul Muncii si Justitiei Sociale

11.00 - 11.30 Coffee Break
11.30 - 13.00

Modulul II - Cum atragi angajatii de care ai nevoie

Prezentari & Dezbatere

Andrei CRETU, Co-fondator Benefit Seven

Alecsandra IONITA, Wellbeing specialist SmartExperience

Florin ROTARU, Director Tehnic Enea Romania

Melania MIREA, Director Executiv BCR Pensii

13.00 - 14.00 Lunch Restaurant Avalon
14.00 - 15.00 Workshop sustinut de 7Card - Latest Trends in Employee Engagement

Locatia evenimentului

Sheraton Bucharest Hotel - Iridium Grand Ballroom etaj 1
Calea Dorobantilor nr. 5-7, Sector 1
Bucuresti, 010551



Vezi harta marita


Inscriere si participare

Inscrierile in procesul de selectie la conferinta s-au incheiat. Va multumim!

Stiri si noutati

Miscare interesanta in HR: SGB Humangest achizitioneaza IHM Total Consult in Romania

Miscare interesanta in HR: Humangest achizitioneaza IHM Total Consult

4 Octombrie 2019

Achizitia IHM conduce la dezvoltarea operatiunilor SGB Humangest in Romania si la cresterea cifrei de afaceri la 25 de milioane de euro.

CBRE are un nou director de resurse umane, in persoana Alexandrei Baciu

CBRE are un nou director de resurse umane

4 Octombrie 2019

Afla numele noului director de resurse umane.

Locuri de munca in octombrie: de ce este aceasta luna cea mai buna pentru candidati

De ce este octombrie cea mai buna luna daca vrei sa te angajezi

4 Octombrie 2019

Daca esti deja in cautarea unui job sau daca vrei sa incepi in luna octombrie, iata tot ce trebuie sa stii ca sa ai cele mai bune rezultate.

Trend in HR: Asistentii personali virtuali. Reduc costurile si eficientizeaza munca

Trend in HR: Asistentii personali virtuali

10 Septembrie 2019

O aplicatie automata de mesagerie text, chatbot, ar putea ajuta departamentele de HR sa isi creasca productivitatea.

Romania se ingroapa in deficit: "gaura" de aproape 10 mld. euro

Romania se ingroapa in deficit: "gaura" de aproape 10 mld. euro

9 Septembrie 2019

Deficitul comercial a ajuns la aproape zece miliarde de euro, dupa primele sapte luni ale anului. Este cu doua miliarde euro mai mare fata de perioada...