Editia I

Prima editie WS2GROW isi propune sa creeze o punte de legatura si un spatiu de dezbateri intre traineri, specialisti in coaching si mentoring, pe de-o parte, si specialisti in resurse umane si antreprenori, pe de alta parte.

Impreuna vom incerca sa aflam care sunt cele mai potrivite metode de dezvoltare personala si cum poate fiecare organizatie sa isi dezvolte echipe puternice si lideri inspiratori, avand in vedere necesitatea tot mai acuta a dezvoltarii angajatilor, de la baza la varf, imediat dupa recrutare.

In premiera, vom incheia discutia cu un case study si o sesiune de dezbatere sustinuta de reprezentantii 7Card.

Teme de discutie:

  • Cum atragi si retii talentele in companiei
  • Importanta beneficiilor extrasalariale
  • Wellbeing in corporatii
  • Cum este vazuta dezvoltarea de fiecare generatie

Cine participa la WS2GROW? La eveniment vor participa intre 100-120 de specialisti din departamentele de Resurse Umane din medii si mari, traineri, antreprenori din industria HR, consultanti si reprezentanti ai mass-media.


Speakeri si invitati

Speaker
Cristina SAVUICA

Cristina SAVUICA

Chief Happiness Officer Lugera

Speaker
Andrei CRETU

Andrei CRETU

Co-fondator Benefit Seven

Speaker
Oana CIOBANU

Oana CIOBANU

Director Resurse Umane si Responsabilitate Sociala Up Romania

Speaker
Ana Maria BALAN

Ana Maria BALAN

HR Business Partner Persons

Speaker
Ionut MUNTEANU

Ionut MUNTEANU

managing partner WebDigital

Speaker
Bogdan COMANESCU

Bogdan COMANESCU

General Manager Accelera Business Strategy

Speaker
Alice GHEORGHE

Alice GHEORGHE

Moderator Wall-Street

Programul conferintei

09.00 - 09.30 Inregistrarea participanților & Welcome Coffee Sala Panoramic etaj 5
09.30 - 12.00 Modulul I - Atragerea, dezvoltarea si retentia angajatilor

Prezentari & Dezbatere

  • Ionut MUNTEANU, WebDigital
  • Andrei CRETU, Benefit Seven
  • Cristina SAVUICA, Lugera
  • Oana CIOBANU, Up Romania
  • Ana Maria BALAN, Persons
  • Bogdan COMANESCU, Accelera Business Strategy
12.00 - 12.30 Coffee Break
12.30 - 13.30

Modulul II - Case study si dezbatere

Iulian Circiumaru, cofondator al serviciului 7card
Dan Moraru, consultant Benefit Seven
DragoČ™ Bunescu, director comercial Benefit Seven

13.30 - 14.30 Lunch Restaurant etaj 6

Locatia evenimentului

Hotel Marshal Garden - Sala Panoramic, etaj 5

Calea Dorobantilor nr. 50B, Sector 1

Vezi harta marita


Inscriere si participare

Inscrierile in procesul de selectie la conferinta s-au incheiat. Va multumim!

Stiri si noutati

Cat de mult ne ajuta tehnologia sa recrutam candidatul ideal? Viitorul in recrutare

Cat de mult ne ajuta tehnologia sa recrutam candidatul ideal?

20 August 2019

Am inceput sa fim cu totii din ce in ce mai dependenti de tehnologie, iar digitalizarea joaca un rol tot mai important in viata noastra de zi cu zi, fie...

Abilitatile pe care trebuie sa le dezvolti, daca vrei rezultate bune in cariera, pe termen lung

Acestea sunt abilitatile care te vor ajuta mereu in cariera

15 August 2019

Cu cat acumulezi mai multa experienta in piata muncii, cu atat este mai usor sa faci greseala sa crezi ca ai toate abilitatile necesare pentru a reusi in...

Cererea companiilor din Romania pentru programe de coaching a crescut cu circa 35%, in primul semestru din 2019

Creste cererea de programe de coaching pentru angajati

7 August 2019

Cererea companiilor din Romania pentru programe de coaching a crescut cu circa 35%, in primul semestru din anul 2019, potrivit companiei HPDI (Human...

George Dinu preia functia de Chief Financial Officer in cadrul Grupului GRAMPET

GRAMPET are un nou CFO - George Dinu

25 Iulie 2019

Grupul GRAMPET - Grup Feroviar Roman isi consolideaza echipa financiara prin recrutarea lui George Dinu in rolul de Chief Financial Officer (CFO).

Un start-up fintech repatriaza romani. Ce impact are aceasta industrie pe piata HR din Romania

CEO Ebury, despre impactul pe care il are fintech-ul pe piata HR

24 Iulie 2019

Compania fintech Ebury , specializata in plati transfrontaliere si credite pentru dezvoltare, si-a deschis primul birou in Romania in mai 2018. Intr-un an,...