Editia I

Prima editie WS2GROW isi propune sa creeze o punte de legatura si un spatiu de dezbateri intre traineri, specialisti in coaching si mentoring, pe de-o parte, si specialisti in resurse umane si antreprenori, pe de alta parte.

Impreuna vom incerca sa aflam care sunt cele mai potrivite metode de dezvoltare personala si cum poate fiecare organizatie sa isi dezvolte echipe puternice si lideri inspiratori, avand in vedere necesitatea tot mai acuta a dezvoltarii angajatilor, de la baza la varf, imediat dupa recrutare.

In premiera, vom incheia discutia cu un case study si o sesiune de dezbatere sustinuta de reprezentantii 7Card.

Teme de discutie:

  • Cum atragi si retii talentele in companiei
  • Importanta beneficiilor extrasalariale
  • Wellbeing in corporatii
  • Cum este vazuta dezvoltarea de fiecare generatie

Cine participa la WS2GROW? La eveniment vor participa intre 100-120 de specialisti din departamentele de Resurse Umane din medii si mari, traineri, antreprenori din industria HR, consultanti si reprezentanti ai mass-media.


Speakeri si invitati

Cristina SAVUICA

Cristina SAVUICA

Chief Happiness Officer Lugera

Andrei CRETU

Andrei CRETU

Co-fondator Benefit Seven

Oana CIOBANU

Oana CIOBANU

Director Resurse Umane si Responsabilitate Sociala Up Romania

Ana Maria BALAN

Ana Maria BALAN

HR Business Partner Persons

Ionut MUNTEANU

Ionut MUNTEANU

managing partner WebDigital

Bogdan COMANESCU

Bogdan COMANESCU

General Manager Accelera Business Strategy

Alice GHEORGHE

Alice GHEORGHE

Moderator Wall-Street

Programul conferintei

09.00 - 09.30 Inregistrarea participanților & Welcome Coffee Sala Panoramic etaj 5
09.30 - 12.00 Modulul I - Atragerea, dezvoltarea si retentia angajatilor

Prezentari & Dezbatere

  • Ionut MUNTEANU, WebDigital
  • Andrei CRETU, Benefit Seven
  • Cristina SAVUICA, Lugera
  • Oana CIOBANU, Up Romania
  • Ana Maria BALAN, Persons
  • Bogdan COMANESCU, Accelera Business Strategy
12.00 - 12.30 Coffee Break
12.30 - 13.30

Modulul II - Case study si dezbatere

Iulian Circiumaru, cofondator al serviciului 7card
Dan Moraru, consultant Benefit Seven
DragoČ™ Bunescu, director comercial Benefit Seven

13.30 - 14.30 Lunch Restaurant etaj 6

Locatia evenimentului

Hotel Marshal Garden - Sala Panoramic, etaj 5

Calea Dorobantilor nr. 50B, Sector 1

Vezi harta marita


Inscriere si participare

Inscrierile in procesul de selectie la conferinta s-au incheiat. Va multumim!

Stiri si noutati

SmartDreamers obtine o investitie de 1,2 milioane de euro in urma unei noi runde de finantare: care sunt planurile companiei

SmartDreamers obtine o investiei de 1,2 milioane de euro

16 Octombrie 2018

SmartDreamers obtine o investitie de 1,2 milioane de euro, in urma unei noi runde de finantare. Urmeaza extinderea operatiunilor la nivel global.

5 tipuri de mentori pe care trebuie sa ii ai alaturi si care te vor ajuta sa-ti construiesti o cariera de succes

Tipuri de mentori care te vor ajuta sa ai o cariera de succes

16 Octombrie 2018

Tinerii din generatiile Millennias si Z au nevoie de mentori la locul de munca. Pentru ei este foarte important sa aiba alaturi pe cineva de la care sa...

Tendinta in piata fortei de munca: angajatii cu multa experienta isi doresc o reorientare in cariera

De ce angajatii cu multa experienta cauta o reorientare in cariera?

15 Octombrie 2018

Atunci cand intrebi expertii in recrutare sau managerii despre provocarile din piata muncii, toti vor da acelasi raspuns: deficitul de forta de munca.

Eurofin: Siguranta la locul de munca, o problema nationala!

Eurofin: Siguranta la locul de munca, o problema nationala!

11 Octombrie 2018

Trainingurile online si serviciul welness se bucura de o atentie din ce in ce mai mare venita din partea companiilor.

Amazon a lucrat la o solutie "inteligenta" de recrutare: nu au lansat-o pentru ca discrimina femeile

Amazon a lucrat la o solutie "inteligenta" de recrutare

11 Octombrie 2018

Gigantul retailar online Amazon a lucrat la o solutie bazata pe Inteligenta Artificiala care sa se ocupe de recrutarea personalului, insa a fost nevoit sa...