Despre conferință
În ultimii ani, sustenabilitatea a devenit mai mult decât un trend, ci o componentă pe care tot mai multe companii și-au asumat-o și au înglobat-o în strategia de business. Retailerii, cât și producătorii și-au redirecționat eforturile și bugetele pentru a oferi consumatorilor produse și servicii cât mai sustenabile, cu un impact redus asupra mediului înconjurător și social.
Iar dacă la începutul anului părea că sustenabilitatea va fi trecută în categoria de “must-have” pentru companiile competitive care țin cont de noile realități de consum, pandemia de coronavirus ne-a dat peste cap planurile. Impactul crizei, atât sanitare, cât și financiare, a determinat ca unii retaileri și producători să-și regândească complet strategia pentru acest an. În acest nou contex generat de pandemia de Covid-19, unde se află obiectivul de sustenabilitate?
Vor mai continua companiile să investească în această direcție sau își vor pune planurile pe hold? Toate eforturile și avansul din ultimul an se vor fi pierdut din cauza unor alte priorități determinate de criza Covid-19? Dar consumatorul? Mai este interesat de această componentă, mai contează pentru el atunci când face achiziția? Își mai permite să aloce bugete mai mari pentru produse și alimente sustenabile?
La aceste întrebări și multe altele legate de sustenabilitate vom răspunde la următoarea ediție a retailTalks - Rethinking sustainability during a pandemic, vineri, 11 septembrie, de la ora 11:00!
Speakeri și invitați

Dana DOBRESCU
Corporate & Government Affairs Manager MONDELEZ ROMÂNIA

Laura CIOBANU
Sustainability Manager EY Romania

Roxana PUIA
Marketing Director Environ

Adrian COCAN
Cofondator Laptaria cu Caimac
Programul conferinței
Programul conferinței va fi anunțat cât de curând.Locația evenimentului
Înscriere și participare
Înscrierile în procesul de selecție la conferință s-au încheiat. Vă mulțumim!