Despre conferință

În ultimii ani, sustenabilitatea a devenit mai mult decât un trend, ci o componentă pe care tot mai multe companii și-au asumat-o și au înglobat-o în strategia de business. Retailerii, cât și producătorii și-au redirecționat eforturile și bugetele pentru a oferi consumatorilor produse și servicii cât mai sustenabile, cu un impact redus asupra mediului înconjurător și social.

Iar dacă la începutul anului părea că sustenabilitatea va fi trecută în categoria de “must-have” pentru companiile competitive care țin cont de noile realități de consum, pandemia de coronavirus ne-a dat peste cap planurile. Impactul crizei, atât sanitare, cât și financiare, a determinat ca unii retaileri și producători să-și regândească complet strategia pentru acest an. În acest nou contex generat de pandemia de Covid-19, unde se află obiectivul de sustenabilitate?

Vor mai continua companiile să investească în această direcție sau își vor pune planurile pe hold? Toate eforturile și avansul din ultimul an se vor fi pierdut din cauza unor alte priorități determinate de criza Covid-19? Dar consumatorul? Mai este interesat de această componentă, mai contează pentru el atunci când face achiziția? Își mai permite să aloce bugete mai mari pentru produse și alimente sustenabile?

La aceste întrebări și multe altele legate de sustenabilitate vom răspunde la următoarea ediție a retailTalks - Rethinking sustainability during a pandemic, vineri, 11 septembrie, de la ora 11:00!


Speakeri și invitați

Speaker
Dana DOBRESCU

Dana DOBRESCU

Corporate & Government Affairs Manager MONDELEZ ROMÂNIA

Speaker
Laura CIOBANU

Laura CIOBANU

Sustainability Manager EY Romania

Speaker
Roxana PUIA

Roxana PUIA

Marketing Director Environ

Speaker
Adrian COCAN

Adrian COCAN

Cofondator Laptaria cu Caimac

Programul conferinței

Programul conferinței va fi anunțat cât de curând.

Locația evenimentului


Înscriere și participare

Înscrierile în procesul de selecție la conferință s-au încheiat. Vă mulțumim!

Setari Cookie-uri