Editia a III-a

Cea de-a treia editie a evenimentului HR 2.0 - Tendinte si provocari in 2014 pe piata muncii isi propune o abordare noua a celor mai importanti factori care influenteaza acest sector, elemente de importanta atat pentru angajati, cat si pentru angajatori si furnizorii de forta de munca.
Obiectivul acestei editii este sa aducem la aceeasi masa furnizori de forta de munca, specialisti in resurse umane, experti in asigurari, consultanti, traineri, manageri de top, coacheri, avocati specializati in dreptul muncii si reprezentantii din partea autoritatilor statului.
Impreuna cu acestia vom incerca sa luam pulsul pietei muncii si sa prezentam cele mai noi informatii, cele mai importante tendinte si cele mai bune modele de bune practici.

Teme de discutie:
1. Provocarile departamentelor de resurse umane in 2014
2. Transformarile suferite de procesele de recrutare in ultimii ani
3. Cele mai bune metode de a selecta angajati performanti din masa de candidati
4. Cele mai noi tendinte in recrutare
5. Schimbari legislative si fiscale pe care oamenii de HR trebuie sa le stie
6. Institutii publice versus companii/agenti de recrutare – cum obtii o buna colaborare
7. Cum pastrezi angajamentul oamenilor cu bani putini
8. Importanta inovatiei in domeniul recrutarii


Speakeri și invitați

Speaker
Florentina SCARLAT

Florentina SCARLAT

Regional Sales Manager Signal Iduna

Speaker
Cristina SAVUICA

Cristina SAVUICA

Chief Happiness Officer Lugera

Speaker
Ioan DUMITRASCU

Ioan DUMITRASCU

Partener PeliFilip

Speaker
Iulia CIRMACIU

Iulia CIRMACIU

Head of HR Deutsche Bank Global Technology Center

Speaker
Ana-Maria CETATEAN

Ana-Maria CETATEAN

Brand Manager eJobs.ro

Speaker
Petre NICOLAE

Petre NICOLAE

Managing Partner CBC Romania

Speaker
Elena POPA

Elena POPA

Consultant in cariera CVDesigners.ro

Speaker
Cristi MIHAI

Cristi MIHAI

Consultant Head of Psychology Department Hart Consulting

Speaker
Alice GHEORGHE

Alice GHEORGHE

Moderator Wall-Street

Programul conferinței

09.00 - 09.30 Inregistrarea participantilor & Welcome Coffee Sala Platinum Grand Ballroom
09.30 - 11.00 Panel 1 - Dezbatere
Florentina Scarlat – Regional Sales Manager in cadrul Signal Iduna
Cristina Savuica - Chief Happiness Officer Romania in cadrul companiei de recrutare Lugera
Ioan Dumitrascu – Partener in cadrul casei de avocatura PeliFilip
Petre Nicolae - Managing Partner in cadrul companiei de training si consultanta CBC Romania
Q&A Session
11.00 - 11.30 Coffee Break
11.30 - 13.00 Panelul 2 - Dezbatere
Cristi Mihai - Consultant Head of Psychology Department in cadrul HART Consulting
Ana-Maria Cetatean - Brand Manager in cadrul site-ului de recrutare eJobs.ro
Elena Popa – Consultant in cariera in compania CVDesigners.ro
Iulia Cirmaciu – Head of HR Deutsche Bank Global Technology Center
Q&A Session
13.00 - 14.00 Lunch Restaurant Avalon etajul 1

Locația evenimentului

Hotelul Howard Johnson - Sala Platinum Grand Ballroom, intrarea Casino, etaj 2
Calea Dorobantilor nr. 5-7, Sector 1
Bucuresti, 010551

Vezi harta marita


Înscriere și participare

Înscrierile în procesul de selecție la conferință s-au încheiat. Vă mulțumim!

Știri și noutăți

Top 10 declarații ale liderilor în angajări din Romania la HR 2.0

Top 10 declarații ale liderilor în angajări din Romania la HR 2.0

23 Februarie 2020

Care au fost cele mai importante și spumoase declarații la HR 2.0, evenimentul de resurse umane și recrutare organizat de Wall-street.ro.

Departamentele de HR trebuie automatizate. Angajații să nu mai aștepte adeverințe la resurse umane

Adio adeverințe în firme? "Departamentele de HR trebuie automatizate"

20 Februarie 2020

"Dacă eu, angajatul, am nevoie de informații de la IT, trebuie să le văd direct în sistem, în aplicație, nu să întreb în stânga și în dreapta colegii"

Cum ne putem angaja în IT, chiar și fără o facultate de specialitate. Cegeka: Nu există o rețetă a succesului

Reconversie profesională. Cum ne putem angaja în IT

20 Februarie 2020

”Cei care vor să se angajeze în IT nu au nevoie de facultate”.

Emanuel Victor Picu, președintele ANOFM: Este nevoie de implicare pentru a reveni măcar în 2000

Președintele ANOFM: Este nevoie de implicare pentru a reveni măcar în anul 2000

20 Februarie 2020

Președintele ANOFM: Încă avem dosar cu șină!

Companiile aleargă după angajați, dar candidații de peste 45 de ani sunt ignorați

Firmele aleargă după angajați, dar candidații de 45+ ani sunt ignorați

20 Februarie 2020

"Candidații 45+ adesea aplică la joburi și nu sunt chemați la interviu"

Setari Cookie-uri