Fashion Upgrade

Fashion ROute, conferinta dedicata retailului de fashion si industriei textile, se reintoarce in 2019 cu o a treia editie. Sub deviza „Fashion Upgrade”, Fashion Route isi propune sa exploreze toate transformarile prin care industria trece si care este impactul acestora asupra pietei romanesti. De la avansul tehnologic, evolutia eCommerce-ului, personalizarea si oferirea unei experiente omnichannel, in functie de nevoile si preferintele tot mai exigente ale consumatorilor si pana la sustenabilitate, retailul de moda trebuie sa tina cont de toate aceste realitati si trenduri si sa se reconfigureze.

Intr-o prima faza, vom realiza o radiografie a pietei romanesti de fashion si vom vedea care, ce, cum si unde se vinde. Vom compara ponderea brandurilor internationale versus cele locale, piata online cu brick & mortar si vom vedea ce strategii trebuie sa adopte toti jucatori pentru a veni in intampinarea nevoile clientilor. Vom analiza care sunt trendurile pietei de fashion si spre ce se indreapta consumul romanesc.
Ulterior, vom analiza cum a fost influentata industria locala de evolutia comertului online si revolutia digitala si cum s-au readaptat jucatorii din piata. De la dezvoltarea de magazine online, la platforme si solutii digitale si alte aplicații de IT inovative menite a oferi consumatorilor experiente unice, cat mai satisfacatoare si convingatoare, vom vedea ce soluti au gasit retailerii si producatorii locali si incotro se indreapta aceasta piata.

De asemenea, pentru ca industria romaneasca este una cu tradiție, care acum face pasi timizi in aceasta revolutie digitala, vom vedea cat de adaptate sunt fabricile romanesti la aceasta noua realitate, cat de sustenabila este aceasta declinare in Romania, precum si care sunt beneficiile renuntarii la lohn si lansarii unui brand propriu pe piata romaneasca.

Primul panel al conferintei se adreseaza retailerilor, producatorilor, dezvoltatorilor de spatii comerciale si ownerilor de businessuri complementare industriei de fashion care au inserat in strategia lor de business inovatii tehnologice, aplicatii online si alte experiente menite a imbunatati experienta utilizatorului.

Al doilea panel Fashion ROute se adreseaza atat producatorilor care au renuntat, partial sau total, la lohn si au inceput sa dezvolte un brand propriu, dar si furnizorilor de servicii si solutii inteligente pentru industria de fashion. Vom vedea cat de greu este pentru industria textila sa se redreseze, sa renunte la singurul motor de crestere din ultimii ani si la ce solutiii au apelat pentru o crestere sustenabila.
Al treilea panel aduna antreprenori care au lansat pe piata branduri romanesti de fashion, fie ca vorbim de design vestimentar, incaltaminte, marochinarie, bijuterii sau accesorii. Vom vedea cum poti pune pe picioare un astfel de business, cum sa ai succes pe piata locala, dar si in afara granitelor, cum ajungi la consumator si te promovezi cat mai bine si care sunt trendurile in antreprenoriatul de fashion.


Speakeri și invitați

Speaker
Ioana OPREA

Ioana OPREA

Marketing Manager GLAMI Romania

Speaker
Raluca RADU

Raluca RADU

Country Manager Answear

Speaker
Holger MAX-LANG

Holger MAX-LANG

President, Northern & Eastern Europe, Middle East - Member of the Executive Committee LECTRA

Speaker
Sorin Ioan BLAGA

Sorin Ioan BLAGA

General Manager Liebrecht and wooD Romania Fashion House Management Romania

Speaker
Catalin ROSCA

Catalin ROSCA

Country Manager C&A

Speaker
Ioana MUCENIC

Ioana MUCENIC

Fondator MINIO

Speaker
Evie FILISSIADI

Evie FILISSIADI

General Manager Marks & Spencer Romania

Speaker
Corina CIMPOCA

Corina CIMPOCA

Fondator MKOR Consulting

Speaker
Alina RACHIERU

Alina RACHIERU

Brand Owner Pineberry

Speaker
Simona TELTEU

Simona TELTEU

Managing Partner IONA

Speaker
Sorin CHIRIAC

Sorin CHIRIAC

Managing Director Sense / Caremil / Smirodava

Speaker
Alin COPINDEANU

Alin COPINDEANU

Co-fondator & CEO Tudor. Personal Tailor

Speaker
Adrian BAJENARU

Adrian BAJENARU

General Manager Tanex

Speaker
Simina FILAT

Simina FILAT

owner Siminat Filat Design

Programul conferinței

09.00 - 09.30 Inregistrarea participantilor & Welcome Coffee
09:30 - 11:00 Online vs offline - modele de business castigatoare in fashion
Tema discutiei: Ecommerce-ul castiga tot mai mult teren in industria de fashion: de la simple magazine online la motoare de cautare in fashion, pana la aplicatii si solutii inovative. Offline-ul insa nu dispare si se reconfigureaza. Care este strategia jucatorilor locali? Pe ce mizeaza si care este solutia castigatoare in fashion? Care sunt trendurile pietei de fashion si spre ce se indreapta consumul romanesc?
Speakeri:
  • Sorin Ioan BLAGA, general manager Liebrecht and wooD Romania
  • Raluca RADU, country manager Answear.ro
  • Ioana OPREA, marketing manager Glami.ro
  • Catalin ROSCA, country manager C&A Romania
  • Evie FILISSIADI, general manager Marks&Spencer Romania
  • Corina CIMPOCA, fondator MKOR Consulting
  • Ioana MUCENIC, fondator MINIO
11:00 - 11:30 Coffee break

11:30 - 12:45 Care este viitorul productiei de fashion in Romania
Tema discutiei: In cel de-al doilea panel vorbim despre trendurile din productia de fashion, pornind de la provocarile acestei industrii. Lipsa fortei de munca, retentia personalului, dar si necesitatea de a eficientiza si optimiza durata si procesul de munca a dus la aparitia unor solutii inteligente care revolutioneaza industria de fashion. De ce am digitaliza si automatiza productia de fashion? Care sunt beneficiile renuntarii la lohn si lansarii unui brand propriu si cum o putem face?
Speakeri:
  • Holger MAX-LANG, president, Northern & Eastern Europe, Middle East - Member of the Executive Committee Lectra
  • Alina RACHIERU, brand owner Pineberry
  • Sorin CHIRIAC, managing director Sense / Caremil / Smirodava
  • Adrian BAJENARU, general manager Tanex

12:45 - 13:45 Antreprenoriat in fashion: tips & tricks
Tema discutiei: In cel de-al treilea panel vorbim cu antreprenori care au lansat pe piata branduri romanesti de fashion, fie cca vorbim de design vestimentar, incaltaminte, marochinarie, bijuterii sau accesorii. Vom vedea cum poti pune pe picioare un astfel de business, cum sa ai succes pe piata locala, dar si in afara granitelor, cum ajungi la consumator si te promovezi cat mai bine si care sunt trendurile in antreprenoriatul de fashion.
Speakeri:
  • Simona TELTEU, managing partner IONA
  • Simina FILAT, owner Simina Filat Design
  • Alin COPINDEANU, co-fondator si CEO Tudor Tailor

13:45 - 14:45 Networking Lunch

Locația evenimentului

Sheraton Bucharest Hotel - Sala Platinum
Calea Dorobantilor nr. 5-7, Sector 1
Bucuresti, 010551


Înscriere și participare

Înscrierile în procesul de selecție la conferință s-au încheiat. Vă mulțumim!

Știri și noutăți

Raport Geopost: Produsele Fashion, în topul celor cumpărate online de către români. Retururile au scăzut

Raport Geopost: Produsele Fashion, în topul celor cumpărate online de români

6 Martie 2024

Studiu: ce preferă românii atunci când vine vorba de comerț online.

Show de modă canină, concurs de pești exotici, prezentare de rase canine românești la Pet Expo!

Show de modă canină, concurs de pești exotici, prezentare de rase canine

28 Februarie 2024

Show de modă canină, concurs de pești exotici, prezentare de rase canine românești la Pet Expo!

PayU GPO: Comerțul online din România ar putea ajunge la o valoare de 11,5 miliarde de euro în 2024

Comerțul online din România ar putea ajunge la 11,5 mld. euro în 2024

27 Februarie 2024

Analiza realizată de PayU GPO arată o creștere de aproximativ 16% a e-commerce-ului în 2024, alimentată puternic de zona de servicii.

KFC dezvăluie un concept revoluționar de fast-food, unde poți inclusiv să cumperi haine și să accesezi realitatea virtuală

KFC testează un fast-food care, pe lângă mâncare, oferă inclusiv haine și VR

19 Februarie 2024

Noul fast-food este la ani-lumină față de tot ceea ce înseamnă în acest moment locații de acest tip, oriunde în lume.

H&M schimbă directorul general din cauză că profitul nu crește

H&M schimbă directorul general din cauză că profitul nu crește

31 Ianuarie 2024

Al doilea cel mai mare retailer de îmbrăcăminte din lume face schimbări drastice din cauză că profitul companiei nu crește suficient de mult.

Setari Cookie-uri