Fashion Upgrade
Fashion ROute, conferinta dedicata retailului de fashion si industriei textile, se reintoarce in 2019 cu o a treia editie. Sub deviza „Fashion Upgrade”, Fashion Route isi propune sa exploreze toate transformarile prin care industria trece si care este impactul acestora asupra pietei romanesti. De la avansul tehnologic, evolutia eCommerce-ului, personalizarea si oferirea unei experiente omnichannel, in functie de nevoile si preferintele tot mai exigente ale consumatorilor si pana la sustenabilitate, retailul de moda trebuie sa tina cont de toate aceste realitati si trenduri si sa se reconfigureze.
Intr-o prima faza, vom realiza o radiografie a pietei romanesti de fashion si vom vedea care, ce, cum si unde se vinde. Vom compara ponderea brandurilor internationale versus cele locale, piata online cu brick & mortar si vom vedea ce strategii trebuie sa adopte toti jucatori pentru a veni in intampinarea nevoile clientilor. Vom analiza care sunt trendurile pietei de fashion si spre ce se indreapta consumul romanesc.
Ulterior, vom analiza cum a fost influentata industria locala de evolutia comertului online si revolutia digitala si cum s-au readaptat jucatorii din piata. De la dezvoltarea de magazine online, la platforme si solutii digitale si alte aplicații de IT inovative menite a oferi consumatorilor experiente unice, cat mai satisfacatoare si convingatoare, vom vedea ce soluti au gasit retailerii si producatorii locali si incotro se indreapta aceasta piata.
De asemenea, pentru ca industria romaneasca este una cu tradiție, care acum face pasi timizi in aceasta revolutie digitala, vom vedea cat de adaptate sunt fabricile romanesti la aceasta noua realitate, cat de sustenabila este aceasta declinare in Romania, precum si care sunt beneficiile renuntarii la lohn si lansarii unui brand propriu pe piata romaneasca.
Primul panel al conferintei se adreseaza retailerilor, producatorilor, dezvoltatorilor de spatii comerciale si ownerilor de businessuri complementare industriei de fashion care au inserat in strategia lor de business inovatii tehnologice, aplicatii online si alte experiente menite a imbunatati experienta utilizatorului.
Al doilea panel Fashion ROute se adreseaza atat producatorilor care au renuntat, partial sau total, la lohn si au inceput sa dezvolte un brand propriu, dar si furnizorilor de servicii si solutii inteligente pentru industria de fashion. Vom vedea cat de greu este pentru industria textila sa se redreseze, sa renunte la singurul motor de crestere din ultimii ani si la ce solutiii au apelat pentru o crestere sustenabila.
Al treilea panel aduna antreprenori care au lansat pe piata branduri romanesti de fashion, fie ca vorbim de design vestimentar, incaltaminte, marochinarie, bijuterii sau accesorii. Vom vedea cum poti pune pe picioare un astfel de business, cum sa ai succes pe piata locala, dar si in afara granitelor, cum ajungi la consumator si te promovezi cat mai bine si care sunt trendurile in antreprenoriatul de fashion.
Speakeri și invitați
Ioana OPREA
Marketing Manager GLAMI Romania
Raluca RADU
Country Manager Answear
Holger MAX-LANG
President, Northern & Eastern Europe, Middle East - Member of the Executive Committee LECTRA
Sorin Ioan BLAGA
General Manager Liebrecht and wooD Romania Fashion House Management Romania
Catalin ROSCA
Country Manager C&A
Ioana MUCENIC
Fondator MINIO
Evie FILISSIADI
General Manager Marks & Spencer Romania
Corina CIMPOCA
Fondator MKOR Consulting
Alina RACHIERU
Brand Owner Pineberry
Simona TELTEU
Managing Partner IONA
Sorin CHIRIAC
Managing Director Sense / Caremil / Smirodava
Alin COPINDEANU
Co-fondator & CEO Tudor. Personal Tailor
Adrian BAJENARU
General Manager Tanex
Simina FILAT
owner Siminat Filat Design
Programul conferinței
09.00 - 09.30 Inregistrarea participantilor & Welcome Coffee09:30 - 11:00 Online vs offline - modele de business castigatoare in fashion
Tema discutiei: Ecommerce-ul castiga tot mai mult teren in industria de fashion: de la simple magazine online la motoare de cautare in fashion, pana la aplicatii si solutii inovative. Offline-ul insa nu dispare si se reconfigureaza. Care este strategia jucatorilor locali? Pe ce mizeaza si care este solutia castigatoare in fashion? Care sunt trendurile pietei de fashion si spre ce se indreapta consumul romanesc?
Speakeri:
- Sorin Ioan BLAGA, general manager Liebrecht and wooD Romania
- Raluca RADU, country manager Answear.ro
- Ioana OPREA, marketing manager Glami.ro
- Catalin ROSCA, country manager C&A Romania
- Evie FILISSIADI, general manager Marks&Spencer Romania
- Corina CIMPOCA, fondator MKOR Consulting
- Ioana MUCENIC, fondator MINIO
11:30 - 12:45 Care este viitorul productiei de fashion in Romania
Tema discutiei: In cel de-al doilea panel vorbim despre trendurile din productia de fashion, pornind de la provocarile acestei industrii. Lipsa fortei de munca, retentia personalului, dar si necesitatea de a eficientiza si optimiza durata si procesul de munca a dus la aparitia unor solutii inteligente care revolutioneaza industria de fashion. De ce am digitaliza si automatiza productia de fashion? Care sunt beneficiile renuntarii la lohn si lansarii unui brand propriu si cum o putem face?
Speakeri:
- Holger MAX-LANG, president, Northern & Eastern Europe, Middle East - Member of the Executive Committee Lectra
- Alina RACHIERU, brand owner Pineberry
- Sorin CHIRIAC, managing director Sense / Caremil / Smirodava
- Adrian BAJENARU, general manager Tanex
12:45 - 13:45 Antreprenoriat in fashion: tips & tricks
Tema discutiei: In cel de-al treilea panel vorbim cu antreprenori care au lansat pe piata branduri romanesti de fashion, fie cca vorbim de design vestimentar, incaltaminte, marochinarie, bijuterii sau accesorii. Vom vedea cum poti pune pe picioare un astfel de business, cum sa ai succes pe piata locala, dar si in afara granitelor, cum ajungi la consumator si te promovezi cat mai bine si care sunt trendurile in antreprenoriatul de fashion.
Speakeri:
- Simona TELTEU, managing partner IONA
- Simina FILAT, owner Simina Filat Design
- Alin COPINDEANU, co-fondator si CEO Tudor Tailor
13:45 - 14:45 Networking Lunch
Locația evenimentului
Sheraton Bucharest Hotel - Sala Platinum
Calea Dorobantilor nr. 5-7, Sector 1
Bucuresti, 010551
Înscriere și participare
Înscrierile în procesul de selecție la conferință s-au încheiat. Vă mulțumim!
Știri și noutăți
Raport Geopost: Produsele Fashion, în topul celor cumpărate online de români
6 Martie 2024
Studiu: ce preferă românii atunci când vine vorba de comerț online.
Show de modă canină, concurs de pești exotici, prezentare de rase canine
28 Februarie 2024
Show de modă canină, concurs de pești exotici, prezentare de rase canine românești la Pet Expo!
Comerțul online din România ar putea ajunge la 11,5 mld. euro în 2024
27 Februarie 2024
Analiza realizată de PayU GPO arată o creștere de aproximativ 16% a e-commerce-ului în 2024, alimentată puternic de zona de servicii.
KFC testează un fast-food care, pe lângă mâncare, oferă inclusiv haine și VR
19 Februarie 2024
Noul fast-food este la ani-lumină față de tot ceea ce înseamnă în acest moment locații de acest tip, oriunde în lume.
H&M schimbă directorul general din cauză că profitul nu crește
31 Ianuarie 2024
Al doilea cel mai mare retailer de îmbrăcăminte din lume face schimbări drastice din cauză că profitul companiei nu crește suficient de mult.