Fashion Upgrade

Fashion ROute, conferinta dedicata retailului de fashion si industriei textile, se reintoarce in 2019 cu o a treia editie. Sub deviza „Fashion Upgrade”, Fashion Route isi propune sa exploreze toate transformarile prin care industria trece si care este impactul acestora asupra pietei romanesti. De la avansul tehnologic, evolutia eCommerce-ului, personalizarea si oferirea unei experiențe omnichannel, in functie de nevoile si preferintele tot mai exigente ale consumatorilor si pana la sustenabilitate, retailul de moda trebuie sa tina cont de toate aceste realitati si trenduri si sa se reconfigureze.

Intr-o prima faza, vom realiza o radiografie a pietei romanesti de fashion si vom vedea care, ce, cum si unde se vinde. Vom compara ponderea brandurilor internationale versus cele locale, piata online cu brick & mortar si vom vedea ce strategii trebuie sa adopte toti jucatori pentru a veni in intampinarea nevoile clientilor. Vom analiza care sunt trendurile pietei de fashion si spre ce se indreapta consumul romanesc.
Ulterior, vom analiza cum a fost influentata industria locala de evolutia comertului online si revolutia digitala si cum s-au readaptat jucatorii din piata. De la dezvoltarea de magazine online, la platforme si solutii digitale, metode de plata si alte aplicații de IT inovative menite a oferi consumatorilor experiente unice, cat mai satisfacatoare si convingatoare, vom vedea ce soluti au gasit retailerii si producatorii locali si incotro se indreaptă aceasta piata.

De asemenea, pentru ca industria romaneasca este una cu tradiție, care acum face pasi timizi in aceasta revolutie digitala, vom vedea cat de adaptate sunt fabricile romanesti la aceasta noua realitate, cat de sustenabila este aceasta declinare in Romania, precum si care sunt beneficiile renuntarii la lohn si lansarii unui brand propriu pe piata romaneasca..

Primul panel al conferintei se adreseaza retailerilor, producatorilor, dezvoltatorilor de spatii comerciale si ownerilor de businessuri complementare industriei de fashion care au inserat in strategia lor de business inovatii tehnologice, aplicatii online si alte experiente menite a imbunatati experienta utilizatorului.

Al doilea panel Fashion ROute se adreseaza atat producatorilor care au renuntat, partial sau total, la lohn si au inceput sa dezvolte un brand propriu, dar si furnizorilor de servicii si solutii inteligente pentru industria de fashion. Vom vedea cat de greu este pentru industria textila sa se redreseze, sa renunte la singurul motor de crestere din ultimii ani si la ce solutiii au apelat pentru o crestere sustenabila.


Speakeri si invitati

Speaker
Holger MAX-LANG

Holger MAX-LANG

President, Northern & Eastern Europe, Middle East - Member of the Executive Committee LECTRA

Speaker
Ioana MUCENIC

Ioana MUCENIC

Fondator MINIO

Speaker
Raluca RADU

Raluca RADU

Country Manager Answear

Speaker
Corina CIMPOCA

Corina CIMPOCA

Fondator MKOR Consulting

Programul conferintei

Programul conferintei va fi anuntat cat de curand.

Locatia evenimentului

Locatia conferintei va fi anuntata cat de curand.

Inscriere si participare

Pentru a participa, ca cititor Wall-Street.ro, tot ce trebuie sa faci este sa trimiti o scurta descriere personala si sa completezi formularul de mai jos. Astfel, 80 de cititori vor fi selectionati in functie de experienta si de interesul pentru zona de fashion si retail.

Datele cu caracter personal pe care le introduci nu vor fi folosite decat exclusiv in scopul informarii cu privire la procesul de selectie a acestei conferinte.

Aplica aici pana pe 17 mai ora 18.00. Daca vei fi selectat (a) sa participi la conferinta vei fi contactat(a) pe email pentru a confirma participarea.

Participarea este GRATUITA.

Au mai ramas 53 zile pana la 17 Mai, data limita la care va puteti inscrie gratuit in procesul de selectie al participantilor la conferinta.

Stiri si noutati

Trenduri si comportamente in fashion online: romanii prefera magazine online cu continut in limba romana

Trenduri in fashion online: ce, cum si de unde cumpara romanii

23 Martie 2019

81% dintre romani au tendinta de a cumpara in magazinele online cunoscute, cu continut in limba romana; cumparaturile de la branduri internationale par a fi...

Business in fashion: lucruri de care sa tii cont cand incepi o astfel de afacere

Cum sa incepi o afacere in fashion: lucruri de care sa tii cont

18 Martie 2019

Sa pornesti o afacere in industria de moda poate parea facil si fermecator, insa de multe ori acest lucru presupune sarcini total necreative si tehnice....

Victoria's Secret deschide primul magazin dintr-un centru comercial in Romania. Cand si unde va fi inaugurat

Victoria's Secret deschide primul magazin dintr-un mall in Romania

12 Martie 2019

Victoria's Secret, brandul international de lenjerie intima, va deschide primul magazin intr-un centrul comercial din Romania. Noul magazin va fi situat in...

Haine romanesti: de unde poti cumpara produse 100% create in Romania

Haine romanesti: de unde poti cumpara produse 100% create in Romania

11 Martie 2019

In ultimii ani romanii au inceput sa isi indrepte atentia catre produsele autohtone, inclusiv in zona de fashion, sprijinind astfel designerii romani si...

Pretul ramane cel mai important criteriu pentru romani cand isi cumpara online haine. Bucurestenii, interesati de brand

Fashion online: pretul ramane principalul criteriu pentru romani

7 Martie 2019

Bucurestenii pun mai mult pret pe brand, in comparatie cu restul consumatorilor de fashion din tara, pretul este principalul criteriu pentru consumatori...