Editia a V-a
Obiectivul acestei editii este sa aducem la aceeasi masa, specialisti in resurse umane, antreprenori, experti in asigurari, consultanti, traineri, manageri de top si avocati specializati in dreptul muncii.
Impreuna cu acestia vom lua pulsul pietei muncii si vom prezenta cele mai noi informatii despre mobilitatea angajatilor, despre loializarea si retentia acestora, cele mai importante tendinte si cele mai bune modele de bune practici intr-o noua abordare a factorilor care influenteaza acest sector, utile angajatilor, angajatorilor si furnizorilor de forta de munca.
Cine participa?
La eveniment vor participa intre 100-120 de specialisti din departamentele de Resurse Umane din companii de top din tara, consultanti si reprezentanti ai mass-media.
Teme de discutie:
- Relocarea angajatilor: avantaje si dezavantaje
- Aspecte legislative importante in procesul de relocare
- Beneficii extrasalariale
- Motivarea, loializare si retentie angajati
- Dezvoltare profesionala
Editiile anterioare:
HR 2.0 - Tendinte si provocari in 2015 in piata muncii
HR 2.0 Editia a II-a Angajatii in noua economie
HR 2.0 Editia I - Transformarea organizationala in noua economie
Speakeri și invitați

Cristina SAVUICA
Chief Happiness Officer Lugera

Judith KIS
Director resurse umane Groupama Asigurari

Ioan DUMITRASCU
Partener PeliFilip

Andrei CRETU
Co-fondator Benefit Seven

Mihaela FEODOROF
Owner Yourway Life & Career Coaching

Octavian PANTIS
Partener Qualians

Adrian STANCIU
CEO Smartree

Cristi NAFTANILA
Co-CEO si Head of Account Management Team Bookster

Mioara STEFAN
Director Compensatii si Beneficii Telekom Romania

Alice GHEORGHE
Moderator Wall-Street
Programul conferinței
09.00 - 09.30 | Inregistrarea participanților & Welcome Coffee Sala Panoramic etaj 5 |
09.30 - 11.00 | Modulul I - Mobilitatea si relocarea in business |
Prezentari & Dezbatere | Cristina Savuica - Chief Happiness Officer Lugera Mihaela Feodorof - Owner Yourway Life & Career Coaching Ioan Dumitrascu - Partener PeliFilip Adrian Stanciu - CEO Smartree |
11.00 - 11.30 | Coffee Break |
11.30 - 13.00 | Modulul II - Cum sa iti pastrezi angajatii fericiti? |
Prezentari & Dezbatere | Judith Kis – Director Resurse Umane Groupama Asigurari Octavian Pantis – Trainer Qualians Andrei Cretu - Co-fondator Benefit Seven Cristi Naftanila - Co-CEO si Head of Account Management Team la Bookster Mioara Stefan - Director Compensatii si Beneficii Telekom Romania |
13.00 - 14.00 | Lunch Restaurant etaj 6 |
Locația evenimentului
Hotel Marshal Garden - Sala Panoramic, etaj 5
Calea Dorobantilor nr. 50B, Sector 1
Înscriere și participare
Înscrierile în procesul de selecție la conferință s-au încheiat. Vă mulțumim!
Știri și noutăți

STUDIU: Bucureștenii preferă lucrul hibrid - de acasă și de la birou
21 Decembrie 2020
Ți-ar plăcea să lucrezi trei zile de acasă și două de la birou?

Top 5 provocări pentru specialiștii din HR în 2021
15 Decembrie 2020
Dacă 2020 a fost un an greu, 2021 se anunță cel puțin la fel de complicat.

Semnătura electronică la distanță, o soluție de digitalizare a proceselor de HR
2 Decembrie 2020
Cum poate fi semnat un document de la distanță, de către mai multe persoane.

Cine este Timea, chatbot-ul de la TotalSoft care digitalizează procesele de HR
26 Noiembrie 2020
Timea s-a împrietenit cu antreprenorii din România.

Cine primește salariul pe Revolut? Tendințele momentului în fintech
14 Octombrie 2020
Ce ar trebui să știe managerii din companii despre Fintech-uri?