Retailarena

From emotions to experiences:
retail of the future

PROFITA DE OFERTA 1+1 GRATUIT

Main partner

October, 23-24. Sheraton Hotel, Bucharest.

retailArena - From emotions to experiences: retail of the future

retailArena este un eveniment complet, iar programul sau modular iti permite sa alegi ce este mai relevant pentru tine. 2 zile de conferinta, workshop-uri, zona expo si networking aplicat.

retailArena se adreseaza atat marilor lanturi de retail, magazinelor online cat si furnizorilor de servicii, specialistilor in logistica si marketing, proprietarilor de spatii comerciale si producatorilor din FMCG. Vino la eveniment si vei afla cele mai noi tehnici de fidelizare aplicate de retaileri moderni si traditionali pentru a-i atrage pe consumatorii actuali, care resimt deopotriva presiunea timpului si din a caror vocabular online-ul este nelipsit.

Speakeri

De ce sa participi?

  •  

    • Informatii de ultim moment din domeniul retailului
    • Aplicatii practice din strategiile de marketing si vanzari ale unor companii importante din domeniu
    • Idei noi pentru timpuri noi: avantajele unei afaceri in retailul traditional vs. comert electronic
    • Networking de calitate intr-un mediu relaxat si identificarea de noi oportunitati de business

La editia trecuta am avut:



0 participanti unici
0 speakeri
0 aparitii in media

Audienta noastra



0%

Marketing Specialists
(retailers & producers)

0%

Managing Director & CEO
(retail & ecommerce)

0%

Digital Specialists

0%

Business Development
Manager

0%

Advertising Specialists

0%

Others*

*Others = Analysts, Consultants, Key Account Managers, Commercial & Operational Managers, Real Estate Specialists, etc.

Program

23 octombrie

Marketing Day

08:00
Inregistrarea participantilor
09:15
Mega tendintele pietei de retail; cum arata consumatorul viitorului?

Studiu Euromonitor:  Tendinte cheie in retailul european

 Dezbatere: Cum va arata consumatorul de maine?       

10:35
Inovatii in retail – triggering emotions

Studiu iSense  - Inovatie, emotie si implicare in retail

Dezbatere:  Ce anume declanseaza in prezent achizitia si cum poti anticipa nevoile si preferintele consumatorilor?

11:35
Coffee Break
11:50
True Customer Centricity
12:05
Strategii diferite pentru judete diferite: extindere inteligenta la nivel national

Dezbatere: Odata acoperite marile orase, retelele de retail se indreapta spre orasele mici sau chiar catre mediul rural. Pentru a "cuceri' aceste noi orizonturi, retailerii vin cu formate diferite, produse care sa acopere cererea zonei respective, dar si comunicare specifica.

13:10
Sustenabilitate si “clienti verzi”

Dezbatere: Retailul este o industrie in care marii jucatori sunt din ce in ce mai preocupati de practicile de sustenabilitate si de reducerea impactului social si de mediu. De aceea, tot mai mulți retaileri sunt interesati de sustenabilitate si ofera clientilor un portofoliu de produse responsabile cu mediul. La randul lor, clientii sunt din ce in ce mai atenti la produsele pe care le pun in cosurile de cumparaturi, multi dintre acestia fiind dispusi sa plateasca mai mult pentru un produs sustenabil.

13:55
Networking Lunch
14:45
Workshop Marketing Day

Tips & tricks in brandingul de retail pentru produse si servicii

Proximitate, locatie si emotie – sunt cei trei vectori care conteaza in brandingul de retail. Vei afla de ce sunt importante aceste criterii in relatia cu clientii si cum poti construi, pe baza lor, un brand puternic.

24 octombrie

Omnichannel Day

08:00
Inregistrarea participantilor
09:15
Extinderea si imbunatatirea modalitatilor de livrare la nivel national

Dezbatere: Cum pot retailerii si companiile de curierat sa vina in intampinarea nevoii de rapiditate a consumatorilor? 

10:30
Multichannel, noul normal. Cum cumpara generatia Z

Prezentare: Cum iti vinzi produsele pe piete internationale?

Dezbatere:  Cum cumpara generatia tanara, ce canale prefera, ce pot face retailerii pentru  a fi cat mai prezenti acolo sunt este generatia tanara de consumatori?

11:15
Coffee Break
11:30
Customizari, automatizari si platforme pentru retail

Prezentare: Beneficii esentiale ale unei platforme de e-commerce B2B

Dezbatere: Cum ajuta astfel de inovatii afacerea ta din retail? De ce, cum si cand ar trebui sa investesti in aceasta directie?

12:30
Cum s-a schimbat si se va schimba consumatorul in omnichannel?

Dezbatere: Interactiunea dintre online si brick&mortar creeaza atat oportunitati, cat si provocari pentru retaileri. Cum poti construi un business de succes in jurul noilor nevoi ale clientilor – atat in online, cat si in offline?

13:15
Key speech
13:40
Networking Lunch
14:30
Workshop Omnichannel Day

Cum inspiram un Customer Journey memorabil? De la strategie la arcele narative.

Una dintre provocarile retailerilor din prezent este sa ofere o experienta memorabila cand vine vorba de navigarea in magazin. Customer Journey este o decizie de business ce iti poate oferi un avantaj competitiv unic. Vei afla cum il poti imbunatati si ce strategie poti implementa pentru a-ti creste businessul.

Join, follow the news and spread the word!

retailArena este mai mult decat un eveniment, este o comunitate a specialistilor din marketing, ecommerce si retail. Aici gasesti stiri relevante, interviuri si analize pentru piata de retail pe care te incurajam sa le distribui si, in acest fel, sa ne ajuti sa crestem impreuna.

retailArena in presa

Locatie

Hotel Sheraton Bucuresti

Sheraton, Bucuresti

Calea Dorobanților 5-7, București 010551, Romania
Rezerva acum   /   Vezi pe harta

Contacteza-ne

retailarena@internetcorp.ro

Esti interesat sa sponsorizezi evenimentul sau ai intrebari?

Parteneri

Main Partner

Omnichannel Day Partner

Gold Partners

Lounge Partner

Tech Partner

Supporting Partners

Media Partners