Editia a III-a
Cea de-a treia editie a evenimentului HR 2.0 - Tendinte si provocari in 2014 pe piata muncii isi propune o abordare noua a celor mai importanti factori care influenteaza acest sector, elemente de importanta atat pentru angajati, cat si pentru angajatori si furnizorii de forta de munca.
Obiectivul acestei editii este sa aducem la aceeasi masa furnizori de forta de munca, specialisti in resurse umane, experti in asigurari, consultanti, traineri, manageri de top, coacheri, avocati specializati in dreptul muncii si reprezentantii din partea autoritatilor statului.
Impreuna cu acestia vom incerca sa luam pulsul pietei muncii si sa prezentam cele mai noi informatii, cele mai importante tendinte si cele mai bune modele de bune practici.
Teme de discutie:
1. Provocarile departamentelor de resurse umane in 2014
2. Transformarile suferite de procesele de recrutare in ultimii ani
3. Cele mai bune metode de a selecta angajati performanti din masa de candidati
4. Cele mai noi tendinte in recrutare
5. Schimbari legislative si fiscale pe care oamenii de HR trebuie sa le stie
6. Institutii publice versus companii/agenti de recrutare – cum obtii o buna colaborare
7. Cum pastrezi angajamentul oamenilor cu bani putini
8. Importanta inovatiei in domeniul recrutarii
Speakeri și invitați
Florentina SCARLAT
Regional Sales Manager Signal Iduna
Cristina SAVUICA
Chief Happiness Officer Lugera
Ioan DUMITRASCU
Partener PeliFilip
Iulia CIRMACIU
Head of HR Deutsche Bank Global Technology Center
Ana-Maria CETATEAN
Brand Manager eJobs.ro
Petre NICOLAE
Managing Partner CBC Romania
Elena POPA
Consultant in cariera CVDesigners.ro
Cristi MIHAI
Consultant Head of Psychology Department Hart Consulting
Alice GHEORGHE
Moderator Wall-Street
Programul conferinței
09.00 - 09.30 | Inregistrarea participantilor & Welcome Coffee Sala Platinum Grand Ballroom |
09.30 - 11.00 | Panel 1 - Dezbatere |
Florentina Scarlat – Regional Sales Manager in cadrul Signal Iduna | |
Cristina Savuica - Chief Happiness Officer Romania in cadrul companiei de recrutare Lugera | |
Ioan Dumitrascu – Partener in cadrul casei de avocatura PeliFilip | |
Petre Nicolae - Managing Partner in cadrul companiei de training si consultanta CBC Romania | |
Q&A Session | |
11.00 - 11.30 | Coffee Break |
11.30 - 13.00 | Panelul 2 - Dezbatere |
Cristi Mihai - Consultant Head of Psychology Department in cadrul HART Consulting | |
Ana-Maria Cetatean - Brand Manager in cadrul site-ului de recrutare eJobs.ro | |
Elena Popa – Consultant in cariera in compania CVDesigners.ro | |
Iulia Cirmaciu – Head of HR Deutsche Bank Global Technology Center | |
Q&A Session | |
13.00 - 14.00 | Lunch Restaurant Avalon etajul 1 |
Locația evenimentului
Hotelul Howard Johnson - Sala Platinum Grand Ballroom, intrarea Casino, etaj 2
Calea Dorobantilor nr. 5-7, Sector 1
Bucuresti, 010551
Vezi harta marita
Înscriere și participare
Înscrierile în procesul de selecție la conferință s-au încheiat. Vă mulțumim!
Știri și noutăți
Corina Neagu, Expert HR: Recrutarea se face între doi mincinoși
16 Aprilie 2024
Lucrurile se întâmplă așa: „Candidatul vinde frumos ce știe să facă și angajatorul păcălește cu tot felul de povești frumoase ca să-l atragă pe candidat”.
Georgiana Andrei, Regina Maria: Companiile ofera abonamente complexe angajaților
4 Aprilie 2024
„Vedem tot mai mulți angajatori care vor să adauge în pachetele lor de beneficii extrasalariale și servicii de psihoterapie”.
Enayati: Găsim medici, unele salarii sunt mai mari ca în Germania
3 Aprilie 2024
Wargha Enayati este de părere, însă, că este în continuare greu să găsești asistente și infirmiere bine pregătite, dar și chirurgi.
Dinu, Creasoft: Nu aș angaja pe cineva folosind exclusiv inteligența artificială
3 Aprilie 2024
Inteligența artificială poate să crească nivelul de eficiență al unei organizații, dar nu este un panaceu universal.
Chitez: Firmele de IT investesc cele mai mari sume în pregătirea angajaților
3 Aprilie 2024
Cum poți trece peste cele mai dificile provocări din acest domeniu? Explicații oferite pe scena evenimentului HR 2.0, organizat de Wall-street.ro.