Editia a V-a

Evenimentul WALL-STREET.RO dedicat inovatiei in banking a ajuns la a cincea editie. Si in acest an vom analiza miscarile inovatoare ale bancilor, cu focus pe digitalizarea serviciilor si a interactiunilor cu clientii. Banking 2.0 este un bun moment pentru a lua contact cu cele mai noi tendinte din industria digital banking-ului si a platilor electronice, dar si pentru a dezbate potentialul de succes al diverselor tehnologii inovatoare.

Temele conferintei:

  • Ce planuri de digitalizare au bancile din Romania
  • Trecerea la omnichannel in banking-ul de retail
  • Evolutia si tendintele in segmentul canalelor electronice
  • Credite bancare online: cat de aproape suntem de acest moment
  • Cum se transforma bancile in era digitala?
  • Siguranta interactiunilor cu banca in era digitala

Speakeri: reprezentanti ai bancilor, dezvoltatori de solutii IT, specialisti in publicitate si directori de companii ce utilizeaza solutii bancare inovatoare.

La eveniment vor participa intre 80-100 de reprezentanti ai bancilor, dezvoltatori de solutii IT pentru banci, specialisti in marketing si publicitate, directori din companii care utilizeaza solutii bancare inovatoare , consumatori de servicii si produse bancare si reprezentanti ai mass-media.


Speakeri si invitati

Cristian MUSTATA

Cristian MUSTATA

Head of Digital Strategy BCR

Aurelia COSTACHE

Aurelia COSTACHE

Financial Services Industry Advisory Leader EY Romania

Antim IORDACHE

Antim IORDACHE

Director Directia Carduri si Online Banking din cadrul Idea::Bank Idea Bank

Bogdan CONSTANTINESCU

Bogdan CONSTANTINESCU

Director General Printec Group Romania

Dan DEMETER

Dan DEMETER

Cercetator securitate IT Kaspersky Lab

Marian ION

Marian ION

CEO Centrul International de Dezvoltare ING

Razvan ENACHE

Razvan ENACHE

Moderator Redactor-sef Adjunct Wall-Street.ro

Programul conferintei

09.15 - 09.45 Inregistrarea participantilor & Welcome Coffee Sala Panoramic etaj 5
09.45 - 12.00 Panel Dezbateri

Aurelia COSTACHE , Financial Services Industry Advisory Leader, EY Romania

Antim IORDACHE , Director Directia Carduri si Online Banking din cadrul Idea::Bank

Bogdan CONSTANTINESCU , Director General, Printec Group Romania

Dan DEMETER , Cercetator securitate IT, Kaspersky Lab

Cristian MUSTATA, Head of Digital Strategy, BCR

Marian ION, CEO, Centrul International de Dezvoltare ING

12.00 - 12.30

Sesiune de Q&A

12.30 - 13.30 Lunch in restaurantul hotelului, etajul 6

Locatia evenimentului

Hotel Marshal Garden - Sala Panoramic, etaj 5

Calea Dorobantilor nr. 50B, Sector 1

Vezi harta marita


Inscriere si participare

Inscrierile in procesul de selectie la conferinta s-au incheiat. Va multumim!

Stiri si noutati

BRD poate acorda credite noi pentru IMM-uri in valoare de 140 de milioane de lei, in baza unui parteneriat cu FEI

BRD incheie un nou parteneriat cu FEI pentru finantarea IMM-urilor

23 August 2017

BRD Groupe Societe Generale a incheiat un nou parteneriat cu Fondul European de Investitii (FEI), pentru finantarea IMM-urilor.

Banca Transilvania - profit net de 496 milioane de lei in S1, in crestere cu 8,3% fata de S1 2016

Profit net in crestere la BT; Ce taxe a platit banca la stat

10 August 2017

Banca Transilvania (BT) a obtinut, in primul semestru al acestui an, un profit net de 496 milioane de lei, in crestere cu 8,3% fata de aceeasi perioada din 2016

Achizitiile in zodia digitalului - de la selector de oferte minime la factor strategic in transformarea digitala

Achizitiile in zodia digitalului

4 Iulie 2017

A fost odata ca niciodata un department de achizitii care muncea din zori pana in seara sa gaseasca cele mai mici oferte pentru orice era nevoie in companie.

Buyer Brain lucreaza cu o banca din India si foloseste neuromarketingul pentru a-i atrage pe clientii din generatia tanara

Cum profita o banca din India de neuromarketing, in relatia cu clienti

20 Aprilie 2017

Ana Iorga a lansat in urma cu cinci ani Buyer Brain, compania care aduce “stiinta in marketing”. Mai exact, introduce neuromarketingul...

Georgescu, BNR: Pretul de vanzare al creditelor neperformante a fost prea mic. ANAF trebuie sa analizeze posibile optimizari fiscale

La ce preturi au vandut bancile creditele neperformante ale populatiei

18 Aprilie 2017

Bancile au vandut masiv credite neperformante in ultimii ani, la preturi derizorii. Valoarea obtinuta a variat intre 2% si 16%.